En annorlunda redigering

Nikon D3200 + Nikkor 50mm f.1.4G
 

Hej!
 
Första daget på sommarjobbet var idag, har kanske inte skrivit det här men jag ska sommarjobba på ica i min hemstad i 4 veckor. Gick upp halv 7 och gjorde mig iordning och vid halv 8 cyklade jag hemifrån, kan säga att det var riktigt kallt men som tur väl var regnade det inte! Packade upp varor hela dagen och vid 5 slutade jag och det ösregnade ute :/ Så pappa fick komma och hämta mig och cykeln för jag vägrade att cykla! 
 
Nu är jag rätt sliten, ont i benen och fötterna. Det är så ovant att gå runt på de hårda golven en hel dag, men jag vänjer mig säkert snart! Har spenderat kvällen med att leka lite i photoshop, resultatet är här över. Tycker det blev rätt coolt :P
 
Ses snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: