Bokskogar är underbara på hösten!

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f.1.4G
 
Hej alla folk!
 
Igår var jag på gympatävling i Växjö med barnen jag tränar, förträningen började 8 och tävlingen var slut vid ungefär 12. Väldigt kort om jag jämför med andra tävlingar jag varit på. Barnen var jätteduktiga och vann delad 3:e plats (de tävlade i 2 lag som fick lika mycket poäng). Jag åkte hem med Becca och Jessica, vi körde igenom en sjukt fin bokskog på vägen hem från växjö, jag och becca hade kamerorna med oss för att vi brukar fota och filma när gymnasterna tävlar. Då bestämde vi oss för att stanna för att ingen hade vidare bråttom hem. Vi stannade kvar och tog fina bilder i ungefär en halvtimme sen åkte vi hem igen. 
 
Detta är verkligen inte alla så ni får förvänta er fler sådana här bilder ;). Idag ställdes ju klockan bak en timme och jag är så arg för det haha. Alltså jag tycker det är bättre att det är ljusare en timme längre på kvällen änn på morgonen. Jag är i skolan hela dagarna och när jag kommer hem kommer det vara jättemörkt (kommer hem vid ungefär 4). Därför avskyr jag verkligen vintern för att det är mörkt nästan alla timmar på dygnet. 
 
Nej nu ska jag lugna ner mig, ska på friståendeträning om ungefär en timme. Jag har ju höstlov nu och det är jättenice! Ha det bra! :) 
 
 
Postat av: Ida - foto & häst

himla fina och vackra bilder!! :D

2015-11-04 @ 10:15:49
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: