Makro av spindel och snäcka

Nikon D3100 + Nikon 18-55 mm + Close up filter +10 & +4
 
Hejsan!

Ibland blir jag lite sur! Som när jag hittade världens coolaste spindel som satt helt stilla och poserade framför mig, såklart att jag inte har med min blixt och min blixtriktarsak som är ett MÅSTE för budgetmakrofotografering. Så de två första bilderna är riktigt dålig kvalité pga att jag fick fota i mörkret av en skog med ISO High 1 och typ 1/20 s slutartid. :( Men man lär sig från sina misstag och jag ska nu alltid ta med den när jag går ut på mina makrorundor!

Igår kom vi fram till Ystad vid kl halv 1 ungefär och då gick vi bara på stan hela eftermiddagen och jag köpte inget, jag var inte så på shoppinghumör. Vi åkte till där vi skulle sova vid 17, åt middag och sen pratade vi bara till klockan halv 1 på natten. Då gick jag och la mig för att jag var så trött! Idag har vi bara varit på stranden däremot blåste det så mycket så vi gick hem. 

See you later!
Postat av: MALIN

Vilka fantastiska bilder! Hur fina som helst! Kram

Svar: Tack! Kram
julia johansson

2016-07-13 @ 22:51:51
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: Ebba

så himla fina bilder!

svar: men åh tack så mycket :) KRAM

2016-07-14 @ 12:50:58
URL: http://nouw.com/ebbafrida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: